Затверджено порядок ведення електронного реєстру листків непрацездатності

2 Мая 2019
     Кабмін затвердив Порядок організації ведення електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього, який набув чинності 20 квітня.

     Такий реєстр міститиме інформацію про видані, продовжені та враховані лікарняні листи. При цьому використовуватиметься інформаційна база Реєстру застрахованих осіб Держреєстру загальнообов'язкового соціального страхування.

     Відповідно до цього порядку, листок непрацездатності реєструється виключно на підставі створеного в електронній формі медичного висновку, що засвідчує тимчасову непрацездатність. Кожен листок непрацездатності матиме унікальний реєстраційний номер, який формується та присвоюється автоматично.

     "Реєстр матиме різні рівні доступу, що обмежують відомості, доступні для користувача. Зокрема, через електронні кабінети на порталі послуг до Реєстру матимуть доступ роботодавці та самі працівники, застраховані особи. Проте інформація з реєстру, що містить відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків , період та причину непрацездатності надається тільки тій особі, якої вони стосуються, а також її роботодавцю, але виключно за період, коли особа перебувала з нею у трудових відносинах, при цьому причина непрацездатності – це не конкретний діагноз, а, наприклад, догляд за дитиною. , не пов'язана з виробництвом хвороба тощо», - зазначають у Фонді соціального страхування.

       Кожен запис у реєстрі про тимчасову непрацездатність включатиме, зокрема:
- відомості про тимчасово непрацездатну людину;
- унікальний номер випадку непрацездатності;
- номер, дату (час) реєстрації медичного висновку в електронній системі охорони здоров'я;
- причину та період непрацездатності;
- призначений режим лікування;
- відомості про лікаря;
- заклад охорони здоров'я;
- суму допомоги з тимчасової втрати працездатності від Фонду соціального страхування.   







Вернуться к списку